Re: Nowe Horyzonty

On Wed, 29 September 1999 at 18:08:17 +0200, Najtvolker wrote:

> Nie  wiem  czy  dobrze kojarze te grupe. Moze dwoch facetow?
> Cos jak swojski Modern Talking? Ale piosenki to zupelnie nie
> kojarze,  chociaz:  Byla  taka  piosenka:  "...mam  na  imie
> Jenny,... i tak dalej" ale pewnie jak zwykle cos pomylilem.
Nie wiem czy eleven pamieta. Ale taki pan z Proteus Power Dance
(nie zabijajcie to kapela disco polo.) bardzo chwalil sie
tym ze jak zaczynali z kims tam (niestety nie bardzo zwracalem
uwage na slowa tego pana) zakladali zespol univers to cos tam
. Bardzo sie zdziwilem widzac post o Univers tutaj. Nie mialem
przyjemnosci tego sluchac....

--
slz