Odp: Po fakcie (dla tych, ktorzy przyjechali)

>BTW Czy ci ludzie pobici w Gdansku nie wracali przypadkiem
>wlasnie od Was? Nie widzialem ich w TV, ale widzial Michal
>i stwierdzil, ze raczej tak. "Wracali z koncertu
>muzyki alternatywnej" wiec by sie zgadzalo. Ilestamnastu
>jeb^$&#* skinheadow ich obilo.

To jeb#&!* zaraza! Ale to bylo w piatek w nocy (czyli dobe wczesniej). Mam
nadzieje ze teraz gliny wezma ten problem powaznie.

BTW - to byli skejci albo cos w tym rodzaju. Policja uznala to za "typowa
bojke miedzy subkulturami"... Jak ktos z nas (jak sadze wiekszosc
najczesciej chodzi w czarnych ciuchach) dostanie od kilku dresiarzy, skinow
czy innych pojebow, to tez bedzie "typowa bojka miedzy subkulturami"...
Tylko niech nikt z was sie nie broni! Bo bedzie jeszcze ze to wy
zaczeliscie, a poza tym wiadomo, ze "no tak, ci popieprzeni satanisci".

Wiem, ze to off topic, ale nie moglem sie powstrzymac.

K'haaL