Re: Po fakcie (dla tych, ktorzy przyjechali)

K'haaL wrote:

> Fanthir, bo to przede wszystkim do Ciebie, wielkie dzieki za przybycie i
> mamy niadzieje, ze problemy techniczne nie przeszkodzily Ci (i Twoim
> wspoltowarzyszom) w dobrej zabawie. Jezeli Ci sie podobalo, to w Halloween
> bedzie jeszcze lepiej.

Na dzien dzisiejszy jestem got(h)ow przyjechac.
Pytanie do Haarrrego: Co to bylo to dancowe cos z kaczkowatym
wokalem (drugi "wampirzy" utwor)?
BTW Czy ci ludzie pobici w Gdansku nie wracali przypadkiem
wlasnie od Was? Nie widzialem ich w TV, ale widzial Michal
i stwierdzil, ze raczej tak. "Wracali z koncertu
muzyki alternatywnej" wiec by sie zgadzalo. Ilestamnastu
jeb^$&#* skinheadow ich obilo.

> Zapraszamy wszystkich 31.X.99 na Cmentarna Edycje TEMPLE OF GOTHS.
>
> Haarrry/K'haaL (Gothic Art)
>
> PS. Oto adres, o ktorym rozmawialismy: http://www.darklinks.com/darkart.html

Dzieki, wlasnie przegladam. BTW www.goth.art.pl juz ruszylo
(w wersji poczekalnej).

pzdrwm
):F:(

SKorzyStaj z WiELKiEj PrOmOcji !!!  NiE waHaj siE !!!
        ZaloZ NajTaNiej SwOj wlASnY SeRweR, doMenE, sKLeP ...
                http://www.virgo.com.pl