Re: Anna Zachar

Sylwester Zelazko wrote:

> nie bylo ich duzo. poleca na priva.

> na tej to znaczy na ktorej ? :)

Jesli chodzi o goth.art.pl to juz za chwile, moze jutro...
Ja po prostu mam strasznie malo czasu.
Archiwum niech bedzie z wyborem - beda dwa glosy przeciwko zeru.
Wrzuce tez na strone archiwum z listbota, jesli nie macie nic
przeciwko.
Slz - jakby co to moge dosylac odbite listy i sprawdzac inne
takie rzeczy, chyba ze wolisz sam.

):F:(

SKorzyStaj z WiELKiEj PrOmOcji !!!  NiE waHaj siE !!!
        ZaloZ NajTaNiej SwOj wlASnY SeRweR, doMenE, sKLeP ...
                http://www.virgo.com.pl