Re: poszukuje

> Tak, czekamy czekamy i nie mozemy sie doczekac! Ale mam dla Ciebie dobre wiesci -
> zaraz sklece do Ciebie maila.

Co do Black Flames - maja w dystrybucji m.in. trzy plyty XIII Stoleti /te
ostatnie/, katalog Pandaimonion, Dion Fortune /m.in. Garden Of Delight/, Trinity,
Ressurection Rec /m.in. Inkubus Sukkubus/ i in. Troche /nawet bardzo!!!/ zwlekaja z
dostawa plyt, dystrybucje tez maja kiepska. Ale chyba warto sie do niech zwrocic!
tel. 061 8776854 /Radek/
Acha! Jeszcze jedno info - 2.X w Poczdamie odbedzie sie gotycki festiwal m.in. z
udzialem Sepulcrum Mentis. Lorien, Korbak, dreadful Shadows i Batalion d'Amour.
Zapraszam!!!!
A.